Vnitřní režim
Pacient se na vyšetření objednává osobně či telefonicky. Objednaný pacient, který se nemůže na vyšetření dostavit, se omluví
minimálně 24 hodin předem telefonicky či elektronicky.
Pacient/zákonný zástupce se zavazuje, že pokud se ať již z jakýchkoliv
důvodů nedostaví k plánovanému výkonu v určeném termínu a neomluví se minimálně 24 hodin předem, uhradí poskytovateli ušlý
zisk ve výši uvedené v ceníku zdravotních služeb.
Opakovaná neomluvená absence je považována za porušení Vnitřního řádu zdravotnického zařízení a může být důvodem
k ukončení poskytování zdravotních služeb.
Dobu v čekárně, kdy pacient čeká na ošetření, se snažíme minimalizovat objednáváním na čas. Objednaní pacienti jsou zváni
do ordinace dle možností v čase objednání, pořadí pacientů určuje zdravotník. Neobjednaní pacienti mohou být ošetřeni jen
v případě ohrožení života, jinak se jim snažíme nabídnout konkrétní termín ošetření. V čekárně se pacienti chovají
obvyklým způsobem, zařízení čekárny neničí ani ho neodnášejí.
Ve všech prostorách zdravotnického zařízení je zakázáno pořizovat jakékoliv fotografie, audio či video záznamy
bez předchozího souhlasu osob, které by měly být nahrávány či fotografovány, přičemž souhlas těchto osob může být
i následně odvolán. Porušení tohoto zákazu může vést k ukončení poskytování naší zdravotní péče.
Při pobytu v ambulanci platí zákaz konzumace potravin a požívání veškerých nápojů, krom pitné vody. Ve všech prostorách
ambulance platí zákaz kouření a požívání návykových látek. Porušení zákazu požívání alkoholu či jiných návykových látek
a doporučení lékaře nekouřit, může být posuzováno jako nedodržení individuálního léčebného postupu a léčebného režimu může
tedy vést k ukončení poskytování naší zdravotní péče.
Pro zvýšení Vaší bezpečnosti je do naší ambulance zakázáno vnášet a ukládat zde jakékoliv zbraně, střelivo a nebezpečné látky.
Pokud byste u sebe zbraň měl/a, je bezpodmínečně nutné, abyste tuto skutečnost oznámil/a ošetřujícímu personálu.
Zdravotnická dokumentace („karta“) je majetkem zdravotnického zařízení, které ji vytvořilo. V případě, že se pacient
rozhodne pokračovat v péči v jiném zařízení, je nutno s dostatečným předstihem (minimálně 2 týdny) vyžádat výpis
z dokumentace pro zařízení, kde pacient bude pokračovat v léčbě.
Práva a povinnosti pacientů
Práva a povinnosti pacientů jsou dány pravidly stanovenými v Hlavě I. Zákona 372/2011 Sb. v platném znění, O zdravotních
službách.
Léčba
Jako pacient máte nárok na poskytnutí úplných, Vám srozumitelných informací o své nemoci a potřebných léčebných postupech.
V případě jakýchkoliv nejasností se můžete obrátit na svého ošetřujícího lékaře.
Úhrada péče
Není-li poskytovaná zdravotní péče plně hrazena z veřejného zdravotního pojištění ani proplacena ze smluvního
pojištění pacienta, jste povinen/povinna z pojištění neuhrazenou část péče uhradit přímo naší ambulanci.
Výkony, které jsou prováděny na žádost pacienta a nejsou hrazeny z veřejného zdravotního pojištění, si hradí
pacient sám dle cen uvedených v ceníku výkonů. Ten je k dispozici k nahlédnutí v čekárně a na webu ordinace.
Ukončení péče
Upozorňujeme, že mimo výše v části „Vnitřní režim“ uvedené situace máme právo ukončit péči o vás v případě, že
pominou důvody pro poskytování našich zdravotních služeb vaší osobě, vyslovíte nesouhlas s poskytováním našich zdravotních
služeb, závažným způsobem omezíte práva ostatních pacientů,
nebudete úmyslně a soustavně dodržovat navržený individuální léčebný postup, který jste dříve odsouhlasil/a,
nebudete se řídit tímto vnitřním řádem,
přestanete poskytovat součinnost nezbytnou pro další poskytování zdravotních služeb.
|